5 شنبه 21 / 7 / 90

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

 

روزهای بد ... پشت سرهم ...شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

تاریخ . معلم روانی . همین طور هی میگفت این جا رو خط بکشین ( متن درس ) این جا رو دایره بکشین ، این جارو پرانتز .شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے یهو نگاه میکردی کل درس رو خط کشیدی زیرش .شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

فارسی . معلم زر زرو شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے . تند تند تند حرف میزد . اصلا نمیدونی ها ، یهو گوز رو ربط میداد به شقه ( شقیقه ! ) شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

یه چیزی رو دیوار پشت سرم نوشته بودم داشتم غلط گیر میزدم ( بیکاری داده بود ) یهو داد زد : اوی ، میخوای فردا یه سطل رنگ بیاری کل مدرسه رو رنگ کنی ؟ کلی آبروریزی شد . یه بچه ها از جلو گفت : کی بود حالا ؟ ناهید گفت : هرکی بود . به توچه ؟ ماشالا به این جذبه !شکلکْ هآے خآنومے

ریاضی جبرانی . معلم خوب بود . فقط اعصابم از دست معلم احمق زنگ قبل و این سعادت ( معاونمون ) ککه خورد شده بود که نذاشت برم آب بخورم .

خانم امیری 5 دقیقه ی آخر رو استراحت داد . داشتم نون و پنیر میخوردم connie_feedbaby.gifکه اومد ایستاد جلوم و گفت : میشه بفرمایین چی میخورین Rolling Pin؟ باز کلاس ساکت و بچه ها برگشتن طرف من ( کثافتا ، نگاه نکنین ! ) گفتم : نون و پنیر . سکوت . گفتم : خب گشنمه خانوم . گفت : منم گرسنمه . خوراکی هم دارم ولی وقتش رو ندارم . شما بفرما !

HaHaH!!!!!!!!!!!!

شنبه بچه ها میرن سیرک . من که نمیرم . عیب نداره . بذار خوش باشن بدون من ...

 



نظرات شما عزیزان:

ممل امریکای
ساعت11:35---3 آبان 1390
قشنگه حیف شد اخه خیلی بغض داره

ممت امریکای
ساعت11:34---3 آبان 1390
قشنگه حیف شد اخه خیلی بغض داره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк